diumenge, 11 de desembre del 2011

Parlant



             Mentre viatjava en l’autobús de Bolbaite a Navarrés, en els seients del meu costat escoltava una conversa molt divertida entre dos amics que anaven a jugar un partit de futbol, el qual era decisiu per a classificar-se en la pròxima eliminatòria.

            - No he pogut pegar ull en tota la nit pensant en el partit de hui ! –va dir Xavi molt nerviós-. Fins que no arribe l’hora d’eixir al camp, estaré molt nerviós.
            -Tranquil, Xavi. Tu ja saps que nosaltres som millors. Només has de jugar com tu saps i quan tingues alguna ocasió, em passes el baló, i jo com sempre, marcaré el gol -va dir Messi molt segur de si mateix-.
            -I si no es així ? Mira que l’última vegada no vas marcar cap gol ! Et tenien molt ben marcat i no vas tocar baló en tot el partit !!!.
            -No patisques, que aquestos me’ls conec molt bé. Quan vinguen a buscar-me per l’esquerra, jo me n’aniré cap a la dreta i voràs com marque uns... 3 gols !!!
Borja


Mentre viatjava en l' autobús de línia cap al meu poble, vaig coneixer a dos xics que parlaven molt animats sobre l'última festa que ells mateixos  havien organitzat.
-         - Va ser fantàstic! Hem de fer-la una altra vegada i així coneixerem nous amics.
-        -  Ets un poquet exagerat, però la veritat es que ho hem passat molt bé. Ja, ja, ja…
-         - No soc exagerat. Tu creus que ens deixaríen el garatge de la teua cosina una altra vegada?
-        -  No ho sé… Puguem intentar-ho, encara que a la meua tia li va molestar un poquet el soroll que vam fer.
-         - Doncs, aquesta vegada no posarem la música tan alta.
-         - Esta bé… Jo parle amb ella…
-         - Però,  prompte?
-         - Tio, quan puga!
-         - D´acord…
-         - Au! Jo tinc que baixarme ja.
-         - Fins demà.
-         - Fins demà.

Reme